ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

 نایت اسکین 

 

 

سکــــــوتِ مــن 


 !!هیچگــــاه از رضایــــتم نیست


مــــن اگـــــر راضی بودم 


سکـــــوت نمیکردم 


..مـــیخندیدم 

نایت اسکین

 

 

...چه سیاهی وحشتناکی است

..!!دیشب دلم برای خودم هم تنگ شد

 

 

 

 

 

 

فقط با خودم تنها نیستم

 فقط چشمهای حقیقت بین سیاهی هولناک وجودم را چون نور ...

 چند میگیری به خودت فکر کنی؟

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 14:25 | |