ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 همه چی روبه راهه

همه چی روبه راهه مثل روز سابق

تو هم دیگه منو نمی بینی توی خوابت

خودم میدونم که حرفی واسه گفتن نداری

کی فکرشو میکرد این همه حرف پشتم دراری

هرکی بهم میرسه میگیره سراغ تو ازم

منم مجبورم که جواب سوالشو ندم

آخه چی بگم؟ بگم ازش بی خبرم

از اون که همش از معرفتش دم میزدم

همون کسی که واسه من تنها بهونه بود

واسم تنها دلیل گریه شبونه بود

همش پیشم بود همه اونو با من دیدنش

اون که قسم میخورد فقط با من میپره

واسه خندهاش گریه هارو به جون خریدم

حتی میمردم یه بار غمو به روش نبینم

حالا من اینجام اون کجاس دور از من

رفتو یه بی آبرویی گذاشت رو دستم

انگار با یکی بهتر از من تو هم آغوشی

همه چیزو سپردی به دست فراموشی

دیگه جدیدا چهره منم غریبه واسه تو

لااقل وقتی که تنهایی سری بزن به خاطرات

تو میگفتی که دلت بی من میمیره انگار

با اشکات میریخت رو گونه ت ریمل چشات

گفتی اگه نباشیم عشقت وجود داره

حالا چطور باور کنم همش دروغ بوده

حالا تو که نیستی زندگیمو داغون میبینم

فقط با دارو خود زنی آروم میگیرم

خورد میشدم تا بشینه خنده رو لبت

اون وقت من با چشای خیس بشینم محو صورتت

بیا همه قضاوتا رو به خدا بسپاریم

بهم گفتن با کس دیگه خوش و بش داری

ما هم گوشمونو رو این حرفا راحت بستیم

فقط ساده دروغای تو رو باور کردیم

با ظاهر فریبنده ی خوب تو مردیم

اینقدر ساده بودیم که آخرش چوبشو خوردیم

اگه کنارمم نبودی باز به یاد تو بودم 

حتی وقتایی که بهتر از ما کنار تو بودن

عیبی نداره ما که بخیل نیستیم

ولی یه روز میاد که بدجوری زمین گیر شی

با همه ی حرفات نمیدونم ازت چی دارم

هنوز عاشقتم یا واقعا ازت بیزارم

تو با کلمه ی معرفت خیلی غریبی

مال همونا باش ما که ازت خیری ندیدیم

ای خدا خودت نگاه کن دوباره دلم گرفته

رفته از کنارم اما هنوز از دلم نرفته

بی خودی قسم میخورد که همیشه باهام میمونه

من شدم چشم انتظارو یه دیوونه کنج خونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 17:33 | |