ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

دعــــــا

مـــــی کنم

که هــــــیچـگاه

چشمــــــــــــــــــهای

زیبای تو را در انـــــــــــحصار


 قطره های اشــــــــــــــک نبینم


دعا مـــــــــــــــــــی کنم که لــــــــبانت

را فقط در غنـــــــــــــــــــــچه های لبخند ببینم


دعا می کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنم دستانت که


وسعت آســـــــــــــــــمان و پاکی دریا


و بوی بـــــــــــــــــهار را دارد


همیــــشه از حرارت


عشق گــــــــــــــرم باشد



من برایـــــــــــــــــــــت دعا می کنم


که گل هـــــــــــــــــــــــــــــــای وجود نازنین


ت هیچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگاه پژمرده نشوند


برای شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاپرک های باغچه ی


خانه ات دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا می کنم



که بال هــــــــــــــــــــــــــــــایشان هرگز


مـــــــــــــــــــــحتاج مرهم نباشند


مـــــن برای خورشید آسمان


زندگیت دعا می کنم


 که هیـــــــچگاه


  غروب نکند 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 18:54 | |