ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





                                                     

 

اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده
همه ی دلخوشیم همین یه آهنگ شده
در نمیاری اشکت منو احساسی کن
بغل نمی کنی اون که نمیشناسی رو
اگه بدونی این روزا چقدر داغونم
چقدر مراقب وسایل این خونه ام
دعا کن اون روزای خوبمون برگرده
ببین ندیدنت چقدر شکسته م کرده
خسته م کرده

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟
اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟

اگه بدونی عکسات و بغل کردم؟
اگه بدونی من دارم میرم چی؟

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟
اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟

اگه بدونی عکسات و بغل کردم؟
اگه بدونی من دارم میرم چی؟
.
.
.
اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه
همه چی اینجا مث روز اول میشه
اگه تو مثل سابق عاشقمن بودی
برت می گردونم جایی که قبلا بودی
.
.
.
اگه بدونی از این خونه میرم چی؟
اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟

اگه بدونی عکسات و بغل کردم؟
اگه بدونی من دارم میرم چی؟
.

.
اگه بدونی از این خونه میرم چی؟
اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟

اگه بدونی عکسات و بغل کردم؟
اگه بدونی من دارم میرم چی؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 12:9 | |