ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

 

 

 

 

 

 

نرو چرا میری 

نرو کجا میری

نرو تو رو خدا نرو

نرو منو تنها نذار

رو دلم پا نذار 

نرو نرو

نایت اسکین

هنوزم تار موهات رو تخته روی تخته

هنوزم تار موهات روی تخته روی تخته

به خدا بی تو بودن خیلی سخته خیلی سخته

نذاشتم هیچکسی جاتو بگیره بگیره

نذاشتم هیچکسی جاتو بگیره بگیره

هنوزم این دلم واسه ت می میره می میره

هنوزم دل من واسه ت می میره می میره

نایت اسکین

نرو چرا میری 

نرو کجا میری

نرو تو رو خدا نرو

نرو منو تنها نذار

رو دلم پا نذار 

نرو نرو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 17:42 | |