ℒℴѵℯ نـســرین ღ مـحـمـوב ℒℴѵℯ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

 

من و تو  ای خوب من،دلبرو دلدار شديم

 

عاشق عشق،همون يار وفادار شديم

 

دل من تا به ابد در ره توست

 

ما برای عشق هم مجنون و بيمار شديم

 

من شدم فرهاد و تو  شيرين عاشق

 

برای به هم رسيدن هردو فداکار شديم

 

شايد اين عشق ما يه رويای زود گذره

 

توی عشق نخوابيديم بلکه ما بيدار شديم

 

از غم عشق نميشه اينطوري حرف بزنيم

 

ما برای عشق هم،هردومون بيدار شديم

 

يعنی راسته که ميگن عاشقا کورن؟

 

ما که تا به هم رسيديم هردو هوشيار شديم

 

عشق ما مثل يه گل باز شده

 

حالا ما از اون روزا مثل يه گلزار شديم

 

اين همه محبت رو نميشه آسون بخري

 

تا شديم عشق هم ما جزو اسرار شديم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط ♥●٠•˙ نسرین˙•٠●♥ در 17:29 | |